28. 9. 2024 budou prodejny zavřené!
PŘEMÝŠLEJ NEJRYCHLEJI
Epic World Cup je nejrychlejší XC závodní kolo na světě, které zazáří zejména v mírnějším až středně technickém terénu díky jedinečné kombinaci efektivního přenosu síly, přesného řízení a nízké hmotnosti. Vítěz světového poháru Christopher Blevins o něm říká: „V tomto kole se skrývá vše, co očekávám od špičkového hardtailu, ale navíc s ovladatelností a schopnostmi celoodpruženého kola.“ Tento ďábelsky rychlý stroj vyvinul tým SPECIALIZED na základě 40 let zkušeností se závoděním v cross-country a přidali navíc nový integrovaný tlumič.
RÁM NAD RÁMEC OČEKÁVÁNÍ
S Epic World Cup získáš náskok díky nekompromisnímu přenosu síly, jeho životnosti a ovladatelnosti. Promyšlený rám s vylepšenou konstrukcí je pevnější, má lepší torzní tuhost a tlumič schovaný v horní rámové trubce. Revoluční technologii i geometrii jsme nakonec zabalili do dosud nejpokrokovějšího kompositu v historii Specialized.
ŠOKUJÍCÍ RYCHLOST
Vývojový tým Specialized Ride Dynamics navrhl speciálně pro model Epic World Cup revoluční způsob zavěšení tlumiče, díky kterému je kolo živé a hravé jako hardtail, a NAVÍC je přesné, schopné a hravě si udrží rychlost i v rozbité terénu jako celoodpružené kolo. To vše v elegantním a kompaktním provedení. Tlumič SID Deluxe WCID, který jsme vyvinuli ve spolupráci s RockShox, stojí na inovovaném systému pozitivních a negativních komor s nezávisle nastavitelným chodem. Díky tomu je kolo živé jako hardtail a zároveň hravě vyhladí veškeré nástrahy XC tratí. Před výjezdem stačí tlumič nastavit dle nároků trailu a tvého stylu jízdy. Tužší nastavení tlumiče využiješ, když chceš především rychlost a efektivní přenos síly jako na hardtailu, ale zároveň potřebuješ tlumení velkých nárazů a rychlých sjezdů. Citlivější chod tlumiče se zase hodí do ostřejšího terénu, kde jde zejména o pohodlí a jistou stopu. Tlumič nemusíš pouze zamykat a odemykat, tuhost si můžeš nastavit přesně podle svých představ.
RYCHLÉ KOLO DO OSTRÉHO TERÉNU
Epic World Cup toho se 75 mm zdvihu zadního tlumiče zvládne mnohem více, než by se mohlo na první pohled zdát. Tlumič je navržen pro neustálé využívání většiny zdvihu, a tak pobere terén stejně jako kolo se zdvihem 100 mm a tlumičem nastaveným na 25% sag (zanoření). Chod tlumiče náš vývojový tým Specialized Ride Dynamics vyladil tak, aby ve středu zdvihu nebyl tak citlivý a zvládnul i pořádné rány jako kolo s mnohem vyšším zdvihem. Tlumič je delší a díky revoluční vložce Mega Jounce Bumper neucítíš tvrdé dorazy ani na těch největších dropech.
ZBLÁZNILI JSME SE?
O tlumení zadní stavby se stará tlumič SIDLuxe WCID, který spolehlivě vyžehlí veškeré nerovnosti a zároveň tě nebude obírat o sílu. Vpředu najdeš vidlici RockShox SID SL s dvoukomorovým tlumením 3-Position Race Day 2, u které si můžeš přesně nastavit průběh chodu. Díky technologii „Magic Middle“ z modelu Epic 8 ti vidlice nebude brát sílu, ani když se pořádně opřeš do pedálů a jejích 110 mm zdvihu tě zároveň hravě přenese přes veškeré nerovnosti a překážky.
DO CÍLE S LEHKOSTÍ
Rám Epic World Cup je se svými 1765 gramy (i s lakem, tlumičem a veškerým vybavením) zase o krok napřed před konkurencí. Díky své muší váze lépe zrychluje, jde za pedálem ve stoupání a je živější a poslušnější. A to všechno nakonec znamená větší rychlost. Rám Epic WC je lehký jako pírko a zároveň brutálně tuhý – při jeho vývoji jsme zúročili veškeré zkušenosti s vrstvením karbonu a tvarováním rámových trubek z modelu Aethos, který se zapsal do dějin jako nejlehčí sériově vyráběná silnička na světě.
NEJVĚTŠÍ FLEX JE NEMÍT FLEX
Model Epic World Cup je osazený kompletní sadou komponentů Roval Control SL: zapletená kola (1240 g), sedlovka (180 g) a integrovaný kokpit (250 g, 70 mm x 780 mm). Všechny komponenty jsou tak lehké, tuhé a spolehlivé, jak jen závodění na dnešním světovém poháru vyžaduje.
Technické specifikace:
RÁM
S-Works FACT 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
OBJÍMKA
Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
PŘEDSTAVEC
Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
ŘÍDÍTKA
Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
GRIPY
SRAM Slip on with Twist-Loc
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
SEDLOVKA
Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
ZADNÍ TLUMIČ
RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring,
Rebound Adjust, 215x40mm
VIDLICE
RockShox SID SL Select+, 3-position damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Level Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
ZADNÍ BRZDA
SRAM Level Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
ŘAZENÍ
SRAM XS-1275, 12-speed, 10-52t
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX AXS Transmission
KAZETA
SRAM AXS POD Controller
ŘETĚZ
SRAM GX Transmission
KLIKY
SRAM GX Eagle, DUB, 165/170/175mm, 34T
PŘEVODNÍKY
34t
STŘED
SRAM DUB Threaded Wide
RÁFKY
Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
PŘEDNÍ NÁBOJ
DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
ZADNÍ NÁBOJ
DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h
straight-pull
VÝPLET
DT Swiss Competition Race Straight-pull
DUŠE
Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
HMOTNOST
221513
HMOTNOST
10.40 kg (22 lb, 14.8 oz)
HMOTNOST A VELIKOST
MD
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Barva hlavní | zelená |
Materiál Horská kola | karbonový rám |
Pohlaví | pánské (unisex) |
Typ rámu | odpružený rám |
Velikost Horská kola | S |
Značka | SPECIALIZED |
Průměr kol | 29 palců |
Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
S-Works FACT 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
Váha
10,4
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox SID SL Select+, 3-position damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
Tlumič
RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
Tlumič
RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
SRAM Level Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth
Brzdové páky
SRAM Level Bronze
Přední brzda
SRAM Level Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
Zadní brzda
SRAM Level Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
Brzdové kotouče
180/160mm front, 160mm rear
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight-pull
Náboje
DT Swiss 350
Zadní náboj
DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
Výplet
DT Swiss Competition Race Straight-pull
Pláště
Front: Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35; Rear: Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
Kola
Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
Pohon
Řazení
SRAM AXS POD Controller
Přehazovačka
SRAM GX AXS Transmission
Kliky
SRAM GX Eagle, DUB, 165/170/175mm, 34T
Kazeta
SRAM XS-1275, 12-speed, 10-52t
Řetěz
SRAM GX Transmission
Převodníky
34t
Převody
12-speed
Ostatní komponenty
Gripy
SRAM Slip on with Twist-Loc
Řídítka
Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
Sedlo
Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka
Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm
Představec
Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise