Používáte zastaralý prohlížec Internet Explorer, který pro zobrazovaní našich stránek nepodporujeme. Použijte prosím jiný prohlížeč.

28. 9. 2024 budou prodejny zavřené!

CZK
EUR
Měna:

Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink

 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 1
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 1
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 2
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 3
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 4
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 5
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 6
Kód94925-11-MPVýrobceSPECIALIZED
Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě.
Velikost Silniční kola
44 cmNení skladem
49 cmNení skladem
52 cmNení skladem
54 cmNení skladem
56 cmNení skladem
58 cmNení skladem
61 cmNení skladem
TisknoutPřidat k oblíbeným
Popis produktu

Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i nejvyšší očekávání. Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu byl Tarmac SL8 vychytán do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě.

Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40 km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.

AERO VE VŠEM
Aero prvky jsou všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jenom o efekt. Tarmac se proto stal nejaerodynamičtějším silničním kolem SPECIALIZED vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge.

Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, byl posunut dozadu, a díky tomu bylo možné konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch.

Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou.

MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA
Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Má neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*.

Po vzoru modelu Aethos byla odlehčena spodní a sedlová trubka i zadní stavba. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na rámu SPECIALIZED Aethos o hmotnosti 585 gramů.

PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ
Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živá a poslušná agresivní geometrie, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, byla posunuta na úplně novou úroveň.

Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládnete i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdete. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm byl navržen po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.

BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY
Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak – někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale SPECIALIZED považuje takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv.

Tarmac SL8 Pro je nadupaný špičkovými komponenty včetně kompletní sady SRAM Force eTap AXS s wattmetrem, zapletenými koly Roval Rapide CL II s přípravou na bezdušové pláště a řídítky Roval Rapide s představcem SL7. Naskoč na něj a vítězství je tvé.


Specifikace:

  • Pohon

    ŘETĚZ
    SRAM Force 12-speed

    STŘED
    SRAM DUB BSA 68

    ŘAZENÍ
    SRAM Force eTap AXS

    PŘESMYKAČ
    SRAM Force eTAP AXS, braze-on

    KLIKY
    SRAM Force DUB, Power Meter

    KAZETA
    SRAM Force, 12-speed, 10-33t

    PŘEHAZOVAČKA
    SRAM Force eTAP AXS, 12-speed

    PŘEVODNÍKY
    48-35t
  • Rámová sada

    RÁM
    Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • Odpružení

    VIDLICE
    Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • Brzdy

    PŘEDNÍ BRZDA
    SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc

    ZADNÍ BRZDA
    SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
  • Zapletená kola a pláště

    PŘEDNÍ KOLO
    Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth

    ZADNÍ KOLO
    Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

    DUŠE
    Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve

    PŘEDNÍ PLÁŠŤ
    S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

    ZADNÍ PLÁŠŤ
    S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
  • Kokpit

    ŘÍDÍTKA
    HDLBR,ROAD,IBS E2.1,CRBN;FS

    PŘEDSTAVEC
    Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem

    SEDLOVKA
    S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

    SEDLO
    Power Pro with Mirror

    OMOTÁVKA
    Supacaz Super Sticky Kush

    OBJÍMKA
    Tarmac integrated wedge
  • Příslušenství

    PEDÁLY
    PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED

    SWAT
    STEM HEADSET SPACERS KIT FOR SL7 STEM & ROVAL RAPIDE COCKPIT USE
Základní informace
Materiál Silniční kolakarbonový rám
Pohlavípánské (unisex)
ZnačkaSPECIALIZED
Barva hlavníbílá
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 1 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 1
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 2 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 2
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 3 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 3
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 4 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 4
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 5 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 5
 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 6 SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS 2025 Satin Pink 6
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvku
Zeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku
Přidat reakci
PopisObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies